dimarts, 13 d’abril del 2010

ELS SALATS A PALMA

Cap de setmana rodó a la illa de Mallorca, tan per la festa com pels castells.
Dissabte els qui van voler van poder gaudir d'una visita guiada per Palma, els que no, van anar a la platja, a passejar, ... A la tarda, quan tots haviem carregat les piles, ens vam dirigir a l'assaig que vam compartir amb la Colla amfitriona, els Castellers de Mallorca. Seguidament sopar + Barça + festa.

Diumenge al mig dia, els Salats arribavem al Castell de Bellver, on posteriorment actuariem. Gegants, una batukada i altres elements festius, animaven la festa.
A les 16 hores, va ser el torn de l'actuació castellera.
A plaça els Castellers de Mallorca, els Al·lots de Llevant i els Salats de Súria.

Els Salats van començar l'actuació amb un pilar de4, en primera ronda es va descarregar un ràpid i ferm 5d6, en segona ronda vam poder descarregar un nerviós i treballat 2d6, en tercera ronda, vam descarregar un 3d6 que no va portar cap problema. A la ronda de pilars, els Salats vam optar per dos pilars de4 simultànis.

Per part dels Castellers de Mallorca, l'actuació va ser la seguent:
2p4, 4d7p, 2d7, 5d7 i 2p5.

Per part dels Al·lots de Llevant, l'actuació va ser la seguent:
p4, 4d7p, 2d7, 4d7 i 2p5.

Felicitats per la bona actuació.

A la tornada, els Salats van haver de viatjar en un vaixell fins a Eivissa ja que el directe havia rebut un cop. Malgrat tot, van passar unes hores molt divertits a les instal·lacions del vaixell. I encara hi ha més, els Salats van fer el seu primer pilar de4 a alta mar!!!

Després de passar un gran cap de setmana a Mallorca, només ens queda donar les gràcies a tothom qui ho ha fet possible i als Castellers de Mallorca, per ser uns GRANS anfitrions. MOLTES GRÀCIES!!!

I ara sí, comença la temporada!!

* Podeu penjar les vostres imatges al Picassa, i per a qui JA! en vulgui més, el Facebook n'està ple.