dijous, 29 de març del 2012

COMENÇA LA TRACA!

Per fi arriba una de les setmanes més esperades pels suriencs, i ho volem celebrar de la millor manera, així que agafeu l'agenda i apunteu!

AVUI DIJOUS:
A les 20.30 assaig de pilars i dosos. Ja sabeu que és optatiu, però avui és una mica especial, ja que assajarem els pilars que es faran dissabte vinent a l'acte del pavelló en motiu de les Caramelles*, mostrant un any més la unió i la força de les Caramelles de Súria, i celebrant el nostre quart aniversari. 

DEMÀ DIVENDRES: 
A les 19.30 canalla, i a les 21.00 tothom. Tornarem a pujar a la pinya els pilars que portarem al pavelló*, així que ningú es pot saltar l'assaig, ja que ha d'estar tot calculat!!
Tot seguit, el bar estarà obert per qui vulgui sopar o fer un got.

DISSABTE 31: 
A quarts de quatre de la tarda, el grup de batucada BATSURIAK té cita al nostre local per assajar.
A les 18.00, el grup caramellaire ALTATXU, portarà els seus assajos a casa nostra. Primer bastons i després mosses i fadrins.
Tot seguit sopar per qui vulgui.

Durant tota la tarda, el local romandrà obert per si algú vol apropar-se a participar de la festa. També hi haurà servei de cafeteria, bar i berenar a preus populars.

Per acavar, a la 01.00 CONCERT a càrrec de l'ALTAXU també al nostre local, amb els grups "Cabellitos" i  "Modernos gafapasta"
L'aportació serà de 3€, i els preus de la barra seran populars/anticrisi o com us estimeu més dir-li!!


DE CARA A LA SETMANA VINENT, HI HAURÀ UN ÚNIC ASSAIG EL DIMECRES PER REPETIR ELS PILARS DE DISSABTE* I APROFITAR PER FER ALGUNA PROVA EN CONCRET.

* Tots els caramellaires que vulguin participar d'aquest acte, encara que no siguin de la colla dels Salats, esteu convidats, hem de tornar a demostrar la força i la unió de la festa. I si no feu caramelles, també us hi esperem!

dimecres, 28 de març del 2012

Comença les caramelles 2012 de la millor manera!!


Comença les caramelles 2012 de la millor manera possible i no deixis que t'ho expliquin. 
Vine i viu-lo! 

Aquest proper dissabte 31 de març, el local estarà obert a partir de les 16.00 de la tarda fins ben entrada la matinada, i és que la colla caramellaire de l'ALTATXU inicia el conte enrere amb un dissabte diferent traslladant els seus assajos al local, i per acabar, un GRAN CONCERT!

A les 18.00, assaig de bastons, i a les 20.00 assaig de mosses i fadrins.


Tot seguit, sopar per qui vulgui (preus MOLT populars)


I a partir de la 01.00 CONCERT!!
GRUPS: "The Cabellitos" i "Modernos gafa pasta"
APORTACIÓ: 3€

El bar estarà obert també des de la tarda, de tal manera que si algú vol venir a prendre alguna cosa, berenar o sopar, ja sabeu on ens podeu trobar!! Preus anticrisi!! I si només voleu venir a treure el cap, també t'esperem!!


Us deixem el link de l'esdeveniment: http://www.facebook.com/events/375177565837653/?ref=ts

dimarts, 27 de març del 2012

NINGÚ FARÀ LA NOSTRA FEINA, SOM NOSALTRES QUI LA HEM DE FER.

Alguns dels 20 castells d7 de la temporada 2011.

Avui us deixem un escrit del cap de colla, del dia 10 de maig del 2011, dinou dies abans de l'actuació al barri del Rastells. El mateix dia que l'Abel ens va enviar el seu escrit, segur que molts de vosaltres, no veieu del tot clar l'estrena de castells de7, però malgrat això, tothom es va posar tots les piles per omplir els assajos, i no només els vam estrenar, sino que vam tornar a fer història, superant-nos portant a plaça dos castells d7 en la mateixa actuació, fet que vam repetir fins a vuit vegades!!

No es va equivocar en res! Sabia que si no fallavem a l'assaig i les actuacions, estrenariem els castells d7 i fariem un gran any, i ho vam fer.
Veieu on està la clau? Tots som necessaris, SEMPRE, pe fer bons assajos i castells.


"... En tercer lloc m'agradaria animar a tothom a que vingui als nostres assajos i actuacions. Als que vénen sempre, als que poden venir quan acaba la temporada de bàsquet, de futbol, les classes i exàmens. Als que vénen de tant en tant, els animo que vinguin més sovint. Als que van venir i ara ja no vénen, els animo a tornar i els que encara no han vingut, que vinguin i tastin els castells. Animo, a uns i altres, a aprofitar la colla castellera per estimular els valors positius que considero tots necessitem i ens agrada experimentar a la nostra vida i que no sempre trobem moments o les oportunitats d'expressar i sentir. Valors que es manifesten dintre del dia a dia d'una colla castellera com: amistat, relació intergeneracional, l'esperit del treball en equip, de la superació individual i col·lectiva, festa, esforç, perseverància i constància, alegria. On no hi ha cap tipus d'exclusió, on totes les edats, condicions socials, nacionalitats, ideologies, etc...treballen i lluiten juntes als assajos i places contra les seves pors i incerteses per aconseguir un mateix objectiu comú amb la posterior alegria que envaeix a les persones en vèncer i triomfar. Sencació indescriptible....que us haig de dir als que ho hem viscut algun cop.... 

Per acabar dir-vos a tots que ens trobem en un gran any. Estem en forma. L'inici de temporada i les proves realitzades fins ara són del millor que hem fet mai i és per això que hem d'aprofitar per millorar encara més. És necessària més gent a l'assaig. Hem de treballar més les pinyes i troncs, sobretot les pinyes,  per anar amb pas ferm i convençuts per vèncer el que se'ns posi per davant. Els castells de 7 ja són aqui!! "Nomès" cal treballar-los i això vol dir, tothom a assaig!! Com he dit algun altre cop, ningú farà la nostra feina, sóm nosaltres que l'hem de fer. Ningú més farà castells amb la camisa surienca-salada si no sóm nosaltres, si no hi ets tu. Tots som necessaris, sempre, per fer bons assaigs i castells.

Dia 29 de Maig, festa dels Rastells, on estrenarem els castells de 7 aquesta temporada només si tu també vens a assaig i a plaça!   
Tenim molta feina per davant i és hora de començar a fer-la i continuar-la!!
Us deixo un link d'un escrit que m'agrada i que va fer en el seu moment un membre de la colla:
http://www.facebook.com/note.php?note_id=170296809664747
Visca els Salats, Visca Súria i Visca els suriencs!!!!!

Abel"

dimecres, 21 de març del 2012


RECORDEU QEU AVUI DIMECRES ASSAGEM? 
RECORDEU QUE A PARTIR D'ARA SERÀ AL LOCAL?
 SEGUR QUE SÍ!

Doncs us recordem que us esperem a tots!
Aquesta setmana ens veiem al local dimecres i divendres a les 19.30 canalla i 21.00 tots, i dijous a les 20.30 assaig optatiu de pilars i del dos!

dilluns, 19 de març del 2012


RECORDEM QUE L'ASSAIG DE DIMARTS ES PASSA A DIMECRES A LA MATEIXA HORA AL LOCAL! 


Aquesta setmana, l'ASSAIG de dimarts el passem a DIMECRES, i ja sabeu que A PARTIR D'ARA s'assaja al LOCAL de nou.

US HI ESPEREM aquesta setmana dimecres i divendres 19.30 canalla - 21.00 tots (i dijous si voleu participar al de pilars i dosos a les 20.30). Hem de repetir i millorar el GRAN assaig de divendres passat!!

Escampeu la veu, i convideu a tothom, hem de fer més gran la pinya!!