divendres, 18 de maig del 2012


RECORDEM QUE DEMÀ DISSABTE TENIM ACTUACIÓ A CERVERA AMB ELS MARGENERS DE GUISSONA. QUEDEM AL LOCAL A LES 10.00h PER MARXAR EN BUS. INTENTEM SER PUNTUALS.

Tornarem a dinar a Súria.


dimecres, 16 de maig del 2012

ÒDENA I ESPAÑA CONECTA

MOSTRA A ÒDENA
El passat dissabte, es va celebrar a Òdena, al certamen de l'elecció de l'hereu i la pubilla de la Catalunya Central 2012.
Feia uns mesos, la organització es va posar en contacte amb nosaltres, ja que volien fer una petita mostra cultural dels pobles de l'heureu, fadrins, pubilla i dames de la Catalunya Central 2011. Com ja sabeu, per la nostra part ens tocava assistir i donar suport a la surienca i salada Anna Juncadella, pubilla de la Catalunya Central 2011.

L'acte va començar amb un pilar d4 que donà inici al cercavila.
El cercavila, que va durar molt menys del que pensavem, ens va dur a la zona del castell, on es va celebrar tot l'acte. Per iniciar l'acte, vam tenir deu minuts per a dur a terme una petita mostra castellera.
Vam descarregar amb molta solvència i rapidesa un 3d6 instantaniament seguit d'un 2d6.

ESPAÑA CONECTA
El nou programa de TVE1 per a l'estiu, està passant la setmana a Súria, i ahir dimarts, van voler grabar-nos.
La intenció era fer un assaig com el de cada dimarts, intentant que les cameres influissin el més mínim. La veritat és que el fet d'assajar en la plaça, amb altres entitats, el soroll, el parc, i la TV, no podem dir que fos un assaig com el de cada setmana, però sí que podem dir una cosa, vam fer unes molt bones proves de cara als castells d7.
Divendres més i millor!!

dijous, 10 de maig del 2012

"ESPAÑA CONECTA" ens grabarà dimarts 15!

SALATS!
Com ja vam informar dimarts a l'assaig, el nou programa de TVE "España conecta", ha volgut dedicar un dels seus programes, al nostre poble, i volen què hi participem fent alguna demostració.
Així doncs, aquest proper dimarts dia 15 a les 20.00h a la Plaça Sant Joan, ens trobem tots i totes vestits de castellers per fer la representació castellera. Els qui tingueu la camisa, us esperem amb ella! Els qui encara no la tingueu, no petiu, podeu portar la samarreta!
Per altre costat, com que serà difícil ser-hi tots potser necessitarem una mica d'ajuda, animem a participar a qualsevol que ens vulgui donar un cop de mà*. I vosaltres, Salats, animeu a tots els vostres coneguts a que vinguin a fer pinya DIMARTS 15 A LES 20.00h a la PLAÇA SANT JOAN.

* Si voleu la samarreta de la colla, podeu venir divendres a l'assaig, i us la regalarem! (de 21.00 a 22.30)

dilluns, 7 de maig del 2012

VINE A L'ASSAIG!


Què? que encara no t'has animat? 
Doncs si tens entre 0 a 99 anys, t'estem esperant!

Et necessitem per seguir creixent!

SI TU VENS, TOT ÉS POSSIBLE, VINE A L'ASSAIG!

Gaudeix del bon ambient i de les moltes activitats!
Siguis d'on siguis, T'HI ESPEREM!!

divendres, 4 de maig del 2012

ACTUACIÓ A SALIPOTA

El passat dimarts 1 de maig, com ja és tradició, vam actuar al barri de Salipota.

L'actuació que va començar a quarts de dotze, després de l'elecció de la pubilla del barri, va tenir el format com el que tenia els altres anys, i és que entre castell i castell, els Geganters feien un ball.

Primer de tot, per obrir actuació, vam fer un parell de pilars de quatre, on es va estrenar l'anxaneta.
En primera ronda, un 2d6 molt similar al que es va fer a Valls el passat dissabte. SEmbla que cada cop surt millor aquesta convinació, no?
En segona ronda, un 4d6 on es va estrenar un terç. Enguany és el segon 4d6 que portem a plaça, un castell que a temporades ens ha costat dur a causa de que es necessita més pinya que en altres castells.
En tercera ronda, un 3d6 amb unes mides una mica extranyes, però que no vam tenir cap problema per descarregar, i és que els castells d6, tant se val com els fem, que ja veieu que surten! Tot i així, els hem de perfeccionar!!
Per finalitzar, ronda de pilars, on vam descarregar un p4 i un p4ps simultaniament.

Volem agraïr a la gent del barri de Salipota la gran acollida amb la que ens reben sempre i ens van ajudar, i és que actuar a Salipota és com estar a casa!!

I avui, som-hi que tenim assaig. Hem de reprendre la feina i seguir amb els objectius del 3d6ps i els castells d7! Us esperem a tots a les 21.00 al local!!